Reklamos biudžeto paskirstymo skaičiuoklė
Išsaugokite inerciją ir pagaukite bangas
Meta Ads Budget Allocator
Allocate your total Meta Ads budget across different ad sets based on their target cost efficiency and your custom weighting.
Daily Budget:
€0.00
Weekly Budget:
€0.00
Monthly Budget:
€0.00
| Ad Set Name | Target Metric | Target/Avg Cost (€) | Conversions | Allocated Budget (€) | Daily Allocated Budget (€) | Est. Conversions | Action |
|---|
Ši skaičiuoklė skirta norint perskirstyti biudžetą arba nustatyti kokį reiktų daryti norint pasiekti konkrečius su jūsų paskyros struktūra
1. Pridėkite kiek jums reikia „Ad Set“
2. Pasirinkite biudžeto laikotarpį
3. „TARGET/AVG COST“ stulpelis skirtas įrašyti kiek kainuoja jums šiuo metu konversija arba kiek norėtumėte, kad kainuotu
4. „CONVERSIONS“ yra stulpelis, kuris leidžia įrašyti esamą konversijų kiekį arba kokio siekiate
Savaitės reklamos biudžeto 1000€ pavyzdys su dviem „AD SETS“ atrodo taip:
• Reklamos biudžetas savaitei – 1000€
• Reklamos grupių kiekis – 2
• Konversijos kainos – 10 ir 5 €
• Konversijų kiekiai – 50 ir 100
Tuomet biudžeto paskirstymas būtų:
• 200€ pirmai reklamos grupei ir dienos biudžetas reklamai 28.57€
• 800€ antrai reklamos grupei ir dienos biudžetas reklamai 114.29€